Storytelling w sprzedaży: warsztaty transformacyjne dla sprzedawców i freelancerów

Z korporacji odszedłem w marcu 2012...

Dlatego, że zrealizowałem największe moje ówczesne marzenie. Chciałem mieć zespoł, który jest samodzielny, nie potrzebuje mnie, wyznacza sobie cele, jest proaktywny…

W marcu 2012 szef wezwał mnie do meeting roomu:

– Jerzy, Twoje marzenie się spełniło… Twój zespół Cię nie potrzebuje… Tu podpisz.

Brzmi gorzej, niż było naprawdę. Firma i ja rozstaliśmy się w zgodzie i z klasą, a ja w rezultacie stanąłem przed pytaniami, które przychodzą do każdego z nas:

  • Co dalej?
  • Jak sprzedać się najlepiej?

Od tamtego dnia pomogłem i sobie i dziesiątkom klientów zamienić umiejętność opowiadania historii w brzęczącą monetę. No, może przesadzam – w ciche, lukratywne przelewy.

W rezultacie w 2019 storytelling zaprowadził mnie na scenę finału #SalesAngels, gdzie z pięcioma innymi finalistami mogłem opowiedzieć o humorze w sprzedaży. 

Czas, żeby popracować i nad Twoimi historiami…

Daj mi tylko szybko odpowiedzieć na te dwa pytania, bo wiem, że mogą Cię interesować.

Co dalej?

Zamiast wrócić do korporacji, otworzyłem własną działalność. W pierwszy roku sprzedałem usługi za 13700 zł! Nie da się ukryć, sukces to był umiarkowany.

Jak zatem sprzedać się najlepiej?

Zacząłem stosować w sprzedaży to, czego uczyłem moich Klientów: opowiadanie historii postawiło mój biznes na nogi. I to obie – emocjonalną i finansową. Ale to już inna historia…

Storytelling w sprzedaży to trzydniowe warsztaty transformacyjne online.

Zobacz, jak konkretne zasady i narzędzia mogą uzupełnić Twój produkt, biznes czy karierę i zamknąć kilka sprzedaży więcej.

Program warsztatów

  • Trzy hormony storytellingu, czyli jak konstruować cele historii, żeby uzyskać określone efekty
  • Trzy filary wiarygodności: PAtHOS, ETHOS, LOGOS i jak sprawdzić, czy ich brakuje
  • Definicje historii
  • System STORYFILE
  • Różnice między historią, anegdotą, przypowieścią i reportażem
  • Punkty zaczepienia w opowiadaniu historii
  • Podróż bohatera, czyli dlaczego historie działają  
  • Archetypy bohaterów, podróży, modyfikatory emocji
  • Uczestnicy na scenie: krótka historia biznesowa
  • Modele +/++, benchmarkowy, obszarowy vs. copy – paste, round-robin
  • Moduł poświęcony uważności, słuchaniu – i podnoszeniu skuteczności storytellingu

Przykłady historii sprzedażowych

  • W lejku sprzedażowym
  • W kampaniach firm
  • Do skopiowania
  • Sześć powodów, dla których storytelling wspiera przesłanie komunikacji
  • Cztery miejsca, w których storytelling działa najlepiej w biznesie
  • Benchmarki dobrej historii

Efekty warsztatów

1.Umiejętność spisywania, budowania i opowiadania angażujących historii, które sprzedają

2.Rozumienie zasad storytellingu, w tym wpływu konstrukcji historii i mowy na efekt końcowy – czyli zakup!

3.Znajomość narzędzi, które wspierają efektywne posługiwanie się historiami w procesie sprzedaży

4.Dostosowywanie historii i ich kształtu do klienta i jego problemów, potrzeb, marzeń

Jak pracujemy

3 dni pracy, od 09:00 DO 13:00, online
3 sesje dziennie, ~ 90 minut każda
15 osób w grupie, maksymalnie
30 minut na pitch sprzedażowy uczestników, analizę, feedback, poprawki
50 minut interaktywnej pracy z narzędziami storytellingu
10 minut podsmowania
W ramach przygotowania dostęp do kursu online “STORYTELLING W BIZNESIE”
Dostęp do zaawansowanych materiałów PDF
Workbook do kursu
Konsultacje indywidualne (1 SESJA MENTORINGOWA)

Dostajesz pigułkę z 8 lat tworzenia, używania i dopieszczania historii.

Storytelling w sprzedaży

Udział w Warsztatach, 2020-08-04/05/06
1690
990 brutto
  • Udział w Warsztatach online
  • Materiały PDF do druku
  • Ćwiczenia i praca własna
Popular
Jerzy Zientkowski sylwetka na luzie :)

Jerzy Zientkowski

STRASZNIE DŁUGIE BIO

Autor, mentor, mówca profesjonalny. Z 25-letnim doświadczeniem biznesowym i zaskakująco precyzyjnym podejściem do wystąpień publicznych, pracował nad komunikacją i prezentacjami dla największych firm na światowym rynku i dla klientów indywidualnych. Rozmawia ze studentami, pracownikami korporacji, managerami, członkami zarządów i właścicielami firm.

Spędza na scenie kilkadziesiąt dni rocznie, nastawiony na skuteczność, jasność i unikalność przekazu dąży do kontaktu z widownią, jako jednego z najważniejszych narzędzi mówcy publicznego. Prowadzi kilkadziesiąt szkoleń, wykładów i prezentacji rocznie, wdrażając rentowne działania i poszerzając świadomość klientów. Mentoruje wybranych managerów wyższego szczebla zarządzania i właścicieli firm, pomagając w przygotowaniu prezentacji w sytuacjach podbramkowych i komfortowych. Pozbawia złudzeń, nie pozbawiając marzeń.

Szkolił i przemawiał m.in. dla Al Fianco Partners, Allegro, Allianz, Aviva, Aon Hewitt, BGK, Benefit, Bre Bank, Bricoman, BZ WBK…

TUTAJ znajdziesz więcej nudnych informacji o mnie. DUŻO więcej…

Copyright 2017-2020 Jerzy Zientkowski | Regulamin serwisu | Cookies

Storytelling w sprzedaży

Warsztaty ONLINE, 2021-06-28/29

990 zł brutto